quarta-feira, 30 de junho de 2010

A música da Copa - Brasil ;D

Tah todo mundo LOKO pra saber como é a letra da música da copa, e agora é a hora de saber. Vamos ver? =D

Wavin' Flag


Goooool Goooool Goooool Brasil
Goooool Goooool Goooool

Give me freedom
Give me fire
Give me reason
Take me higher

See the Champions
Take the field now
Unify us
Make us feel proud

In the streets our
Hands are lifting
As we lose our
Inhibition

Celebration
It sourround us
Every nation
All around us

Staying forever young
Singing songs untherneath the sun
Let's rejoice in the beautful game
Then together at the end of the day
We all say

When I get older
I will be stronger
They'll call me freedom

Just like a waving flag
Now wave your flag
Now wave your flag
Now wave your flag


Goooool Goooool Goooool Brasil
Goooool Goooool Goooool

Gol de placa
de trivela
no cantinho
pra desempatar

É de letra
de cabeça
bicicleta
pra comemorar

A bola vai rolar
entre a camisa e o coração
grito lá do fundo então
é campião, é campião

E quando ela rola
o mundo para
só na torcida
sem respirar

e quando ela passa
pelo goleiro
o Brasil inteiro
vai comemorar, comemorar
Now wave yourflag
Now wave your flag

Goooool Goooool Goooool Brasil
Goooool Goooool Goooool


By: SBrito
*-*

Nenhum comentário:

Postar um comentário